090423

Hejsan!
Hann inte med något blogginlägg imorse, valde att sova lite till istället.
haha.
Men dagen har iallafall vart helt okej, började med ett nationellt prov i matte.
Skit nervös innan, ojoj detta kommer bli svårt trodde jag.
Men första delen var inte svår alls, men sedan blev det krångligt haha så lite rätt hade jag allt ;)
Efter det hade vi lite planering om vad som händer på valborg, sedan teknik i ngn timma, fast inte praktiskt idag så det var lite halv segt.
Sedan skulle vi STÄDA i gullbrandstorp, alla i hela min klass skulle gå med vita handskar och plocka skräp.
Haha jag och hanna köpte först chokladbollar på Tempo såklart, sedan städning!
Jag städade väl sådär halvmycket men hur kul är det på en skala 1-10?
Vi fick iaf fika i slutet, sedan stack alla hem.
Så nu lagar jag pytt i panna och ska kanske iväg med mamma om en stund och handla lite grejer till mitt rum! :)
Hörs senare bloggen!


Dagens outfit!

Kommentarer
Postat av: GULLEFIA

Hihi varsågod ! :) ♥

2009-04-23 @ 15:47:06
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: David

haha "Vi fick iaf fick i slutet" fint :P

ne städa e inte så roligt kanske men vi fick iaf fika i slutet :P

2009-04-23 @ 17:51:11
URL: http://det du :)
Postat av: Anonym

sv : haha ojdå lite stavfel, hade bråttom ;)

2009-04-23 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0