090424

Hejsan bloggen!
Hemma först nu så sry för dålig uppdatering men så blir det ibland!
Dagen började med att jag kom till skolan, vi hade lite mentorstimma och gick igenom hela altet fram tills vi slutar.
På valborg ska vi ha en valborgsstaffett, kul kul för jag kollar på haha.
Vill inte vara med och jag slapp! mohaha
Sen var det muntliga nationella i tyska, vilket gick ganska bra tror jag.
Efter det hade vi gympa och sedan engelska, där fick vi våran yearbook.
Alla i hela klassen har intervjuats och sedan har vi satt det i ett häfte! :)
När skolan äntligen var slut, drog jag hanna och annie in till staan!
Riktigt gött väder för att äta ute så blev pastavagnen och satte oss vid nissa, trevlans trevligt! :)
Godis på videomix var efterrätten innan shoppingen, måste ju ha lite energi efter den sunkiga skolmat vi får haha ;)
 Hittade strumpbyxor på Lindex som jag ska ha på maddisson, och lite grejer från h&m.
Som jag längtar till maddisson, helt galet! haha :)
Tog bussen hem vid halv fem, så nu lyssnar jag på musik, bloggar och käkar godis! Mums mums!
Ikväll blir det lite talang kollning, gods käkande och något gott till middag tror jag.
Har sett att det ska vara en skit rolig kille på talang som ska stå på huvet, ni kan ju gissa hur det går HAHA.
Måste kolla på det asså!
Aja, ha en bra fredagkväll!

En bild från förra året när vi skimmade på vita bandet, så kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0