Dags att nana!

Japp det är vad jag borde göra nu!
Sova!
Men har man sovit länge på söndarar är det omöjligt att somna tidigt på kvällen så nu sitter jag här ist, framför min data och lägger in ett litet inlägg!
Kvällen spenderades som sagt hos min moster med henne, hennes sambo, min mamma, syster, farbror, mina två kusiner, farbrors hund och mormor!
Vi käkade pastasallad, världens godaste efterrätt och lekte såklart med kusinerna :)
Fick läsa bok för elliot i slutet, 3 gånger ville ha nhöra samma saga, haha så gullig han är!
Min farbror åker tillbaks till norrköping imorgon med min kusin felix, synd men var trevlans att ha er här ett tag iaf!
Något plugg blev det inte heller idag, lat som jag e haha
Men imorgon är det skola, har 1000 saker att göra !
Jag hatar skolan nu, alla läxor, vill bara ha mitt sommmarolv! :)
Imorgon kommer det en "dissa och gilla" lista, har funderat på lite grejor vet ni ;)
Sry för att bilderna från mölle aldrig kommer upp här på bloggen men det krånglar med msn så har inte kunnat få dom ,laddar upp dom så fort jag bara kan!
Dags att försöka sova nu iaf, hoppas ni haft en bra kväll!
Här kommer lite blder från ikvl :)


MIn syrra och mina två kusiner, när vi precis hade kommit :)


Elliot bestämmde sig för att ha lite kul och hällde ut ALLA leksaker på golvet. haha sen var det bara att böja plocka i allt igen!


Aå jäkla söööta! Mina små änglar (A)
Love you!
Blev en del glass med, kläddigt värre haha!

Mysig kväll iaf!
Puss & Kram!
//Mea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0