Ett litet tips!

Någon mer än jag som verkligen irriterar mig på en sak angående smink?
Har ni tänkt på att innan du sticker iväg på morgonen till skolan är allt smink bra och lagom mycket av.
Men under dagen försvinner ju typ allt!
Kajalen blir suddig, foundationen ser inte heller lika bra ut!
Rouge och ögonskugga samma sak!
Fy va tjatigt!
Men make up store har en produkt, då ska sminket sitta bättre (vet inte hur ofta man ska spruta)
Jag har fått en av min syster men glömmer ofta att använda den.. kanske ska vara lite noggrannare haha.
Om den hjälper bra, kommer den finnas med i min väska iaf!
Värt att ge den en chans kanske? :)

facemist från Makeup store!

// Mea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0