Gamla bilder!

Sittre och kollar massa gamla bilder på mig och tjejkompisarna!
Hahah, så himla så vi var i sexan, sjuan eller?!
Sedan är där bilder från i vintras också, riktigt kul att kolla på.
Förstaq gången jag var med hanna och jenny och fotade, HAHA, seriös på bilderna eller vad? XD nja inte precis, fula miner på varje bild och typ inget smink på mig + att mitt hår såg lite roligt ut, dålig hårdag om jag säger så!
Hanna kommer du ihåg bilderna vi skulle ta i skogen, men vi skulle springa i slowmotion, hahaha gick ju som de gick, ser riktigt fult ut, men kul vare!
Hittat videos från 7 an med, sitter och sjunger någon låt som dom har med i Adam & Eva filmen, men annan text.
Asså shit, så små vi var då!
Bilderna nedan, då när vi skulle "springa"


Haha vårt slowmotion spring för att få en cool bild xD
Dom andra oseriösa bilderna på moi får hållas undan från bloggen!
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0