God morgon?

haha lite sent att säga det kanske.
Helgen har iallafall vart toppen!
Igår var jag och hana i tylösand jue, riktigt kul och massa fina kort.
Tyvärr har min laddsladd till datan gått sönder så hiner inte ladda upp dom nu, får bli någon dag i veckan ist.
Sen efter tylösand stack vi hem till hanna och lagade gryyymt god pasta innan vi stack hit!
Här satt vi vid datan en lite stund, sen kom David, Felix och Lukas.
Dom var här till 11 ungefär, vi var ute och lite sånt.
Sen lagade jag och hanna middag ! haha middag klockan 11, men så blir det ibland!
Vi kollade halva filmen av Marley and Me, sen blev vi trötta och hanna prata i sömne hahah, så vi gick och la oss.
Vaknade halv 12 och vid 2 skjutsade jag hanna hem!
Idag blir det träffa moster och dampa på min damp data ;) haha
Ha en bra dag!
Hörs snart, ska bara leta efter syrrans laddsladd så kommer mer uppdatering! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0