God morgon :)

God morgon allihopa!
Sovit til tio, nu käkat min frukost och snart börjar Robinsson på tv! :)
Missade typ allt igår så kollar resten idag 11.30.
Jag och hanna skulle åkt till Tylösand idag men vädret här är mulet och tråkigt, och hannas kusiner skulle på besök, så vi tar det en solig dag istället :)
Så idag vet jag inte om jag kanske ska till väla med mamma, annars ska jag kanske fixa lite so-grejer som måste bli klara i skolan.
Sommarlov om typ 1,5 månader!
Fy vad jag längtar!
Ha en bra dag allihopa, bilderna från igår ska jag nog försöka få upp här idag, då får ni också höra om den tragiska lilla händelse på vägen hem.
Kika in senare!



// Mea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0