Hello :D

Hejsan hoppsan :)

Hemma från skolan nu , ska snart till stan med mamma och kolla bikini och lite vårgrejor :)
Igår blev de stan för undersökning med linser, och jag får behålla dom! :D:D
Så de måste jag ju beställa idag också annars cpar mitt öga om jag inte har ngt alls haha de har jag fått höra xD
Käkat pasta carbonara nyss , mumms, hann inte med ngn lunch i skolan eftersom klantiga jag glömde gympakläder, igen!
Otroligt!
Och jag mimmi och annie skulle hålla i lektionen xD men de gick bra hoppas ni var trötta allihopa och gillade det :)
Sen hade vi tyska nationella också men hoppas de gick bra :)
Ikväll får jag se vad som händer, kanske ngt riktigt kul ? :D
På söndagkväll sak jag iaf till kusinen och fira moster som fyllt år! grattis!

//mea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0