Hemma från skolan nu...

Så!
Äntligen hemma efter en riktigt jobbig dag i skolan.
Brukar tycka måndagar går rätt snabbt och ganska okeej, men denna måndagen var verkligen tråkig och tog jätte lång tid.
Men hemma nu som sagt, hade tänkt gå till stranden idag och sooolaa, men nejnej, tv4 har ljugit för mig om den stora solen :(
Så idag bli det att sitta vid datan och jobba med SO-projektet, blä på det.
Har ont i halsen också, vilket inte gör saken bättre precis, får inte bli sjuk nu!
Får sova tidigt så ska det nog gå bra!
Vi fick också välja vilka man ville gå med på balen i skolan, tre namn blev det som man skulle skriva, så får väl se vem ja kommer med !
Imorgon kanske vi ska ha 2 timmar 45 minuter teknik, me like, så vill vara frisk då!
Tisdagar e annars dom tråkigtaste dagarna på veckan men dagen imorgon e ju chill om det blir teknik ;)
+ att vi faktiskt beöver jobba....riktigt hårt med det.
Nu ska jag laga makaroner, hade bra!
Bloggar kanske om ngn timma igen om jag tröttnar på SO:n vilket jag tror, är som sagt inte en sådär jätte bra dag idag haha!

Skruttan <3 gullig va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0