Hemma nu :)

Nu är jag hema igen , efter att Felix och Lukas kom hit så drog vi ner till stranden en stund!
Rätt skönt på stranden faktiskt, men saknar verkligen sommaren och de riktigt varma dagarna och kvällarna nu!
Kunna sola och bada hela dagara, det är inte fel precis!
Har även värsta braiga iden om ett eget sommarjobb som jag skulle gilla!
Får se om jag kan ordna lite grejor så att jag kan dra igång med det nu när sommaren är påväg.
Vad händer ikväll då?
Klockan är redan åtta, så det blir nog till att kolla på Andra avenyn!
Älskar det programmet haha, många tycker skådespelarna är kassa osv. men skitsamma bra iaf!
jaja, nu måste jag käka kvällsmat!

Ha en bra kväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

yesyes ..

2009-04-21 @ 20:17:17
Postat av: sofie

japaner du vet ;) vilken fin bild =)

2009-04-21 @ 21:07:54
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: Annie

Håller med dig, vill ha sommar NU! :)

2009-04-21 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0