Hemma :)

så nu är jag hemma men inget  "åh nu ska jag ta det lungt med godis i sofan" nejnej, tvärtom stressigt nu, gäster kommer om en kvart måste snabba mig att fixa till mig, samtidigt som min lilla kusin på snart 2 år springer runt och vill leka :)
Men jag gillar inte att bara slappar så ska inte klaga! Detta gillar jag! :)
Slappa i soffan kan man göra på vintern eller när man är gammal haha!
Senare kanske jag sticker en sväng till annie efter vi ätit också, vore trevligt!
Möllegård var lyckat!
Detta är en sån dag då man verkigen gillar livet! allt är så bra!
Först kom vi till mölle och köpte glass, åt upp innan vi gick till en äng och satte oss.
Fotade och snackade bara lite tjejsnack!
På hemvägen hände en lite tragisk grej, men nu är det bråttom så det får ni höra sen och bilder kommer också, imorgon kanske? :)
Pösshaj på er!



Fy vad jag saknar detta landet asså! här kunde man slappa i solen och de!  de gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt det!

Det är bra här med. =)

Vad gör du?

Kramar

2009-04-18 @ 20:07:28
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: bells

fin blogg :D

2009-04-20 @ 23:19:16
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0