Klar med SO:n

Endlich!
Klar med mitt SO arbete...för idag i alla fall haha :)
Vi ska skriva om U-länderi SO: n, om hur dom har det och så, problem som
kan förekomma pga hur dom lever, klimat sjukdommar m.m.
Ett stort arbete som tar massa tid, hade inte riktigt börjat på det innan idag
tyckte jag men nu när jag renskrev blev det en del.
Vi ska redovisa det vecka 22 för HELA skolan , my god!
Jag kommer svimma haha!
Skulle ju bli en bra redovisning ;)
Nedå det blir nog bra, löser sig alltid sånt dära!
Låten vi skriver i musiken ska man sjunga för hela klassen!
HAHA, ni kommer typ få hörselskador för livet när jag ska sjunga, men sån tur är så sjunger jag med Ebba och Ida så dom får rädda våran grupp!
haha.
Juste, So:n vare nu.
hmm, aa iaf, jag ska redovisa allt mitt i en annan blogg, smart i know, fast det inte var min ide!
haha!
Så om ni inte har så mycket att göra och känner för att läsa om Tanzania och deras situation, historia m.m.
Kolla på min andra blogg, namn på den kommer någon annan dag när jag startat den xD
Nästa vecka förmoderligen :D
Inte världens roligaste blogg kanske haha menmen skolarbete you know! xD
ojoj flumigt inlägg!
Hejsvej leverpastej!

HAHA!

Kommentarer
Postat av: GULLEFIA

Gör det nu! ♥

2009-04-22 @ 20:30:26
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: GULLEFIA

Står på designadinblogg ! :) ♥

2009-04-22 @ 21:02:10
URL: http://gullefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0