Min nya blogg:D

Hejsan!
NU har jag tänkt att starta en blogg, alla har redan så jag e lite efter, I know!
Men skit samma haha.
Iaf, dagen började riktigt braa men riktigt trött, sedan vare skola bläää.
Vi slapp iaf sv/so och stack på teater, sedan slapp vi slöjden när vi kom tbx, men bussen hade redan gått men låg och solade ist :D
Sååååå göööttt väder och de e april?!
LOVE IT :D
Sedan skulle jag mimmi och annie planera våran gympa lektion till på fredag :) Åt cabonara, ballerina, geisha och hoppade studsmatta hahahahha
Kände oss som 7 år igen xD
Iaf så är allt planerat nu och annie har skrivit rent det på datan :D tack :D<3
Så alla 9:0r i 9b, ni kommer bli helt slutkörda på fredag ;)

// Mea

Kommentarer
Postat av: Annie

Najs blogg ;)

Hahah japp vi blev småttingar igen, men man får va lite barnslig ibland (a) thihi<3

2009-04-18 @ 10:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0