Mornig!

Hallao allihopa!
Lyssnar på någon låt som ska vara med i melodifestivalen, en sån disco låt som man blir glad av haha!
Idag fick jag skippa skolan för att kunna bli frisk ikväll.
Msdisson är faktiskt viktigare för mig nu än skolan, där vi hade en valborsstafett och brännboll.
Det var inget viktigt, och jag vill hellre bli frisk till ikväll!
Har precis käkatn lite kvällsmat tänkte jag skriva haha, nja frukost heter de ;)
Och nu tuggar jag halstabletter typ hela tiden haha.
Idag ska jag bara vila, senare ska jag till en kompis, där vi är ett gäng tjejer och fixar oss inför kvällen!
Asså vi kommer ha gryyymt kul, jag är sjukt laddad haha, vi ska dansa riktigt mkt, som aldrig förr haha!
Kan inte klocpkan bli 7 nuuuuuu?!?!
Neej, nu ska jag koncentrera mig på att bli frisk.
Ha de gött och en bra valbog, det ska jag! :)

Kommentarer
Postat av: Anni

Svar: ja, jag är frisk =D=D eller, bättre i alle fall. haha! Sitter också och knarkar halstabletter, haha. Så jag ska dit ikväll, vad bra att du också ska det, då kanske vi ses! :D

2009-04-30 @ 11:18:05
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0