musik läxa blä

asså shit vad krångligt det ska vara då!
Vi har fått en uppgift i musiken att skriva en egen text till en melodi, det är det jag jobbar på nu.
Vet inte om jag ska göra det i grupp eller själv, får försöka tänka och kanske kommer jag på något, då är allting löst!
Haha
Men vet inte om det är kanske enklare med egen melodi eller ta någon annans?
Sen måste vi spela instrument också!
Tillräckligt svårt som det är enligt mig.
Sen har vi uppgift i SO till onsdag, komma på ett eget sommarjobb typ, haha men där har jag redan fullt med ideer så dom ska jag skriva ner imorgon då vi har studiedag! :)
Så skönt!
Sooova!
Nu tillbaks till mitt låtskrivande, sedan kommer min gilla och dissa lista!

Hmm, dags att tvätta spegeln kanske? haha

//Mea

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommenterade på min blogg: haha :) Där är den

vad menar du då? :P

kram

2009-04-20 @ 20:01:57
URL: http://labiosrojos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0