nagellack!

Hejhej bloggen!

Har ni tänkt på hur himla mycket lite nagelack kan göra?!
Det blir lixom som prickn över i, har du ett korallrosa linne
matcha naglarna med svart eller samma färg, as läckert!
Det är verkligen coolt!
Make upp store har fått in fina nagellack i mängder!
Olika somriga och våriga färger, hallonrosa, röd, orange, grön, you name it!
Själv är min favoritfärg svart just nu, mea i svart?
Den tanken fanns inte för ca. ett år sedan, då min stil var rätt annorlunda, lite mer gulligull stil vare då!
Men nu, bort med det lite granna, måla naglarna svarta, riktigt najs.
Men det försvinner fort så måste måla dom varannan dag typ, om jag orkar haha :)
Funderar t.o.m att ha svarta naglar på skolavslutningen till min hallon/korallfärgade klänning och svarta pumps uptill?
Vad tror ni, skulle de funka?
Aja, hade bäst!
Hugs


// Mea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0