NEEEEEJ!!

Helvete helvete helvet!
Det som inte fick hända har hänt, mea ar blivit sjuk!
NU?!
Vafan.... madisson e på torsdag och här liger jag med huvudvärk och ont i halsen!
Men madisson ska jag INTE missa, aldrig livet, så nu proppar jag i mig den ena smoothien efter den andra med massa c-vitamin och ska ligga i sänger hela dagen, japp så får det bli!
Vill inte vill inte, vill inte, men vad ska man göra?
Hjälper inte att klaga precis!
Så nu ska jag göra det bästa av det, sortera lite bilder på datan, kolla massa filmer och käka massa gottis!
Det är en av sakerna jag inte gillar när jag är sjuk, jag äter bara onyttigt haha, inte bra, inte bra!
Blir en hel del uppdatering idag tror jag eftersom att jag kommer va vid datan hela dagen haha!
Så kika in om en stund igen, sminktips väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0