Snabbt inlägg!

Här kommer ett snabbt litet inlägg!
Kollade nyss Eurovision någonting på TV, där dom visar olika bidrag och sen ska en jury bedömma dom, riktigt bra faktiskt!
Vissa bidrag var urkassa medan vissa gillade jag starkt!
Finlands tror jag kan ha en chans att vinna faktiskt, om jag fick bestämma iaf, Sveriges låt är kass däremot, opera?!
Jaja, vi får väl se vilka som vinner ,brukar iofs inte kolla melodifestivalen eftersom det är ganska segt tycker jag!
Nu ska jag snart käka, potatisgratäng med kyckling, mumms mumms!
Sedan blir det bädden, är grymt trött!

Juste - hann inte med dagens outfitt med mitt mobila bredband imorse, det tar så lång tid att ladda upp en bild, men imorgon kanske!
Har iaf lagt fram vad jag ska ha på mig så sparar man 10 min på morgonen typ! :)

God natt bloggen!
Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0