Snabbt inlägg ;)

Hallluuu :)
Får blir ett snabbt inlägg, då farmor snart kommer och sak sjutsa mig till staden.
Måste göra en undersökning på mina ögon iom problem med linserna, jävla skit om jag inte får ha dom längre, va gör jag då?!
Jag älskar verkligen dom ju haha ;)
Får väl se, men dagen annars har vart bra, lit sent iväg på moppen imårse men hann ändå lugnt i tid.
Det var kemi hela dagen, så jääääävla segt man hannas skämt piggade iaf upp :D haha älskar odm men de e ju vår sjuka humor :D de gillar vi!
Sen vare teknik, rätt kul idag, några skrattanfall och sedan slutade vi!
Så nu är jag hemma, käkat, kollat supernanny xD och nu kom farmor :)

Hasta la vista baby xD

//mea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0