tankafett!

Varför skulle dom ta bort tankafett, eller inte ta bort, men göra det olagligt att ladda ner?
Nu ha jag kollat ännu en film, har lyckats ladda ner bara bra filmer hittills och det gillar vi!
Nu såg jag "My sassy girl"
Handlar om Jordan och Charlie som träffas av en slump på tunnelbanstationen, en dag valde dom att gå skilda vägar men senare återses, dagen då dom egentligen skulle ses dök inte Jordan upp pga hennes bakgrund som inte varit den lättaste.
1 dag efter då dom egentligen skulle träffas, alltså 1 år och en dag, sågs dom på en restaurang som inte alls var planerad!
Bra film som jag tycker ni ska se om ni e hemma och är sjuka kanske?
Haha nu har jag två andra filmer som jag ska se imorgon, för det blir en onsdag hemma för min del.
Jävla skit hals som ska göra så ont nu!!!!
Klagar en del idag, i know!
Men men gilla läget, och hoppas jag kan komma till skolan på torsdag då det är valborgsstafetten, lite kul att kolla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0