tjeena folket!

Juste nu är det medium på tv.
Hon som typ drömmer in i framtiden eller vad hon nu gör.
Ganska bra men rätt lamt haha.
Så istället får jag springa runt som en galning och leta efter min plånbok som är totalt väck!
Typiskt mig, ska till stan med annie och hanna imorgon med så inte bästa dagen att inte hitta den heller!
stan imorgon alltså , ska handla lite grejer inför madisson på valborg!
Så jävla kul vi kommer ha tjejer!
Längtar längtar längtar!
Det ska vara skumdisco med 3 dansgolv och 4 dj:s om jag minns rätt :)
Så kommer förhoppningsvis bli en hellyckad kväll!
Dagen efter kanske jag ska till Danmark , lyckat xD
Kommer inte vara trött eler så...
Men sova får jag göra en annan dag!
Roliga före sova såklart!
Så imorgon ska jag köpa lite grejer till min Madisson-outfit, får se vad jag hittar men något blir det nog.
Funderar även på att köpa en tavla på Gallerix til mitt rum!
Hmm....får väl se imorgon!
Måste fortsätta leta nu, men bloggar imorgon bitti, då slänger jag in dagwns outfit lite hastigt! ;)
Haha
Good Night Folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0