Trååååkigt!!!

Asså hur ska man palla ligga inne en hel dag när man är sjuk!
Jag hatar sånt , är enormt rastlös nu!
Julia är också sjuk stackarn så har henne att snacka med på msn iaf, vilket gör det lite roligare! :)
Lyssnar på lite gammal men bra musik och smsar, men nu kommer ett sminktips!

Cover all.


Denna produkt är amazing med stort A!
Den finns alltid med mig, går inte ut utan den!
Faktiskt sant haha.
Man blir beroende av den, ser tio gånger piggare ut vilket man inte tackar nej till precis!
Den tar bort det blå som kan bli under ögonen om man är väldigt trött, eller kan du täcka finnar m.m. med den!
Du blandar den röda och naturella och lägger under ögonen.
Ska du täcka finnar t.ex. ska du blanda den gula och naturella.
Innan tog jag den innan foundation, men nu tar jag även lite efter, blir bra resultat men tänk på att fixa så att det inte blir en rand mellan cover all och din foundation!
Kostar 265 :- tror jag det var på make up store, den är värd vartenda krona!!!!
Alla make-up stores produkter är mycket bra enligt mig, prova deras rouge med!
Sugarpink är min favorit! :)

Nu ska jag sura framför en film haha, arg nu på min hals!
Marley and me slutet får det bli, kanske kommer ett litet filmtips sen ?
Vem vet, vem vet....

Hejsålänge!
Mea.





Kommentarer
Postat av: julia

haha, vi håller varandra sälle :D dom verkar bra, ska nog köpa en sånn, får alltid påsar under ögonen så det vore bra om man kunde få bort dom hehe.. <3

2009-04-28 @ 11:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0