upptagen idag

har skit mycket att göra idag asså!
Nu håller jag på att möblera om mitt rum, har fått upp dom nya tapeterna, och håller nu på att städa!
Gillar mitt nya rum mycket mycket haha.
Idag i skolan hände väl inte så mycket kul, förutom att vi kötpte smarriga chokladbollar på rasten, haha kanske inte så super kul men otroligt gott.
Vi skulle haft nationellt prov i tyska men det hann jag och mimmi inte med så det blir på fredag istället.
Imorgon, torsdag har vi nationellt prov i matematik, så jäkla tråååkigt och jobbigt.
Men teknik timman på slutet brukar pigga upp, hahah ;)
Måste fortsätta nu, hörs senare.
När jag laddat klart kommer dagens outfitt och våra skoltröjor på bild!
Hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0