valborg!

Tack gode gud att jag mår bättre nu kan jag ju säga!
Har precis duschat och fixat håret, ska snart packa ner festkläderna och sminket och dra till Julia, eller snart och snart, men om 1 timma ungefär.
Mimmi och annie är också där så där ska vi ladda upp och mimmi ska få sminka lite vet jag, sjukt duktigt på det är du mimms!
Sedan kommer hanna med men hon kommer nog precis innan vi ska åka eller om vi hämtar henne på vägen för hon är hos gäster.
Synd att du inte kunde vara med och fixa , men vi ska ha sjukt kul sen, haha hanna är en lite galning på discogolvet (A) haha
Nu måste jag fixa lite, har inte valt skor!
Klackar eller inte, klackar eller inte, åhh jag vet inte!
Kanske bli jobbigt för fötterna i klackar, men samtidgt är det så snyggt!
Kanske bli halt på golvet med allt skum haha, ramla där bara, yees de gillar vi!
Nja, kör nog på mina svarta gladiatorskor!
Japp , så får det bli!
Måste sticka nu, tiden rusar iväg här haha, men ha en grymt kul valborg!
And take it easy!
Slänger in outfitten imorgon bitti, men det blir ett hallonrosa linne, med något guldig på, nylonstrumpor och gladiatorskor, och mina bruna lilla Friis company väska!
Shit pommes frites, måste måla naglarna, svart ska det vara, hurry hurry!
Pussheej bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0