van veteren.

Hej bloggen!
kollar lite tv nu, van veteren på TV, men detta avsnitt har jag redan sett så roar mig framför datorn istället!
Vad skulle man göra utan datan? haha
Jag har också kollat tågpriser och åkband till Liseberg för ett litet tag sedan.
Vi kanske ska kanske dit hela klassen på klassens dag och ha riktigt kul allihopa!
Vi skulle åkt dit den 19/5 med skolan när vi ska till ringhals, volvo och luncha på nordstan, shopping då hanna ;)
Haha jag och hanna ska snabba oss att äta MC sedan lite shopping innan besöket på Volvo, haha längtar lite!
Vi som hade tänkt åka till Turkiet med klassen, eller iaf Branäs, det slutar med Liseberg?
Man kan inte mer än gapflabba åt det!
HAHA!
Aja, kommer nog få en riktigt kul dag på Liseberg iaf, det känns faktiskt lite tråkigt att klassen ska splittras om ca. 1,5 månad, vi har faktiskt riktigt kul nu allihopa!

Ska fortsätta kolla van veteren nu, även om jag redan sett den haha.
Hörs imorgon, kanske hinner med dagens outfitt, men mitt mobila bredband är sååå segt, tog en timme att ladda upp tylösand bilderna, vet inte vad som hänt med mitt vanliga :(
Vi får la se om jag försover mig som vanligt eller inte! :)
God natt bloggen!

Haha en inte så seriös bild på mig och hanna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0