Veckans tips!

haha vet itne om det gått en vecka sen förra men skit samma!
Nu komemr ett nytt :)

Förra veckan handlade det ju om att ha citroner i håret för att få det blekt.
Men många bleker nog på ett annat sätt haha, hos frisören skulle jag gissa på!
Men efter man färgat/slingat håret kan det bli lite slitet.
Det kan också bli slitet av fön, plattänger m.m.
Därför är veckans tips, tadaaaa!
Hårinpackning!
Jag skulle rekommendera Elvitals, om man inte känner för att köpa en så jätte dyr.
Ligger runt 60 :- tror jag, luktar gott och fungerar mkt bra!
Använd den ungefär en gång i veckan!
Sedan ska du förstås alltid använda värmeskyddande spray innan fön / plattänger.
Men gör inte som jag gjort innan jag fick veta detta haha.
Jag trodde, ju mer värmeskydd jag tar, desto bättre skyddar det haha.
Nej då, så var det itne, man ska inte ta för mycket, det är inte heller bra för håret!
Lagom är alltid bäst!

Nästa vecka kommer tips om hur du får massa volym i håret, utan volym grejen från Björn axen!
+ att inga våfflor syns, för det är massa olika spray som jag kommer berätta om !
Som jag verkligen gillar och har användt ett tag! :)



Kommentarer
Postat av: L I N D A

sötisar! :) fin blogg

2009-04-23 @ 19:56:22
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0