wiiee, bätter humör nu!

Haha nu e jag mycket gladare, har kvar halsont och huvudvärk men världens bästa mamma kom nyss med jordgubbar, grädde och socker till mig + att min skinnjacka från Chicy.se har kommit!!!! =D
Som jag har längtat efter den, kollat mailen typ varje dag i 2 veckor typ haha!
Och nu e den i mammas bil på väg hem till mig!
Hoppas den passar, hoppas, hoppas!
The hills med på TV nu, älskar den serien!
Tyvärr har jag inte kunnat vara på stranden idag för min jäkla hals och de, jag som ville sooola!
Bajsbajsbajs på det!
Men de viktigaste är att må bra imorgon!
Hoppas ni har haft de gött i detta väder och inte suttit inne och ugglat som jag!
Bild på jackan kommer snaaaart !!!! :D:D:D
Wihooo!

Puss på dig bloggen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0