21 December

Tillbringas ?? haha jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt, hade iaf tänkt ta ett ryck på mitt rum, så blir mamma glad! :)
Ska nog även försöka sova lite, är sjukt trött innan det bär av hem till Hannes ikväll med ett gäng, kolla film och sova över där med lite folk, blir kul!
Nej, vila var det nu då, imorgon skulle jag behövt ta mig till stan också, ahh pallar itne mer julklappshandling egentligen men har bara köpt Max julklapp, som han fick ta med sig till Thailand, julklappar öppnar man på julafton Max ;) så mer julklappshanling får de bli!
Julafton på Torsdag ju, shit, december har gått ganska fort.. då går förmoderligen tiden snabbt nu fram tills slutet på Januari också hoppas vi på ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0