9/12 - 09

Allt bra?
själv är allt toppen, förutom att jag inte klarade sista frågan på provet men skit samma, den var faktiskt heeelt cp!
jaja, sen var skolan typ som vanligt förutom att tyskan bestod av bloggtittande och jag och amanda blev ganska sugna på å klicka hem lite smycken vi hittade på nätet =)
Efter skolan blev det stan med manda en snabbis, kolla inne på kicks efter parfymer och sedan typ följa Anton och Emilio som skulle ner till gc x)
Efter å typ ha dränkt min halsduk i parfym och så, sa jag byebye till manda och hem till max! :)
Nu är vi här hemma ist, och kollar scrubs, sedan någon film kanske innan vi måste sova.
Och imorgon, sovmorgon? no way! Upp kvart över sex -.- de suger!
Nej, nu ska jag gå väck från mitt bloggade!
Ni får klara er utan bild!
C ya!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0