asså mormor lilla.. hahah

hahaha
Min mormor e ju bara för rolig ibland med sina kommentarer hahahah!
Jag hade köpt sånna billiga 15-kronorpresenter som vi ska ha en julklappslek med på julafton. Så tar mormor upp paketet, det är runt, ganska avlångt och de blinkar och lyser haha.
M: Vad e detta för ngt? ser fundersam ut.
J: En julklapp till den leken! :)
M: Det är väl ingen dildo?!
J: HAHAHAHA!! ( Ja, min mormor sa de, jag e lika förvånad som ni! men det var ändå grymt kul!)

jo klart de e, en rosa med taggar på som lyser och blinkar hahahah!!

Sen kommer hon in till mig när jag sitter och berättar för Alice.
M: Vad är det du har gjort i köket? :O
J: äh, julgodis :D Ser de inte gott ut? De är verkligen hur gott som helst, lovar!
M: Njaa. tycker mer de liknar mosad kycklinglever eller hundskit, kan inte riktigt bestämma mig för vad de e för något?
HAHAHA , viker mig igen, de var sjukt kul!

Sen blir hon jätte förvånad över att de finns röda bh:ar när Alice ska prova sin klänning!

Asså mormor lilla hahah, den julklappen kommer bli toppen ;) Julgodiset kommer inte smaka mosad kycklinglever och Alice kommer bli jätte fin i den klänningen på julafton ska du se ;)
Men go mormor! (y)


HAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0