Båstad!

Shopping, shopping, jaa vi har shoppat lite till idag, jag och mamma! :) Fick ett par nya skor, jeans, väska och en plånbok! Tack mami! Super fint!♥ Började shoppingen i stan, sen vidare till båstad, deras märkesbutiken har en massa olika fina märken! ;)  Tog lite bilder ist för å beskriva!

Nya, svarta converse! Alltid bra!
Ska korta av jeansen med så slipper ha dom uppvikta, dom var för långa haha.

Ny väska! Min andra e ju kass, söndrig å skit, men villkoret var att slänga den gammla! Lätt! haha, danke!

Med matchande plånbok! Mamma (och jag också för den delen!) Fick lite smått damp då jag förmoderligen tappat bort 600 spänn -.- jaa de suger hårt och jag e gaaanska pissed off right now!

Mina jeans, gjorde ett collage ist för olika bilder :) Dom är möörka, inte ljusa som dom ljusaste bilderna, de e blixten i kamerans fel! buhu!

Min och Alice fina päls att ha ovanpå skinnjackan, skit snyggt!

Fick även sånt där busskort nu under vårterminen så slipper betala bueen (y) men de pallar jag inte fotta ooch inte resten av shoppingen sen igår heller x) Men tack mamma, både för en mysig dag och alla fina grejor!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0