Dagen i skrift?

Så kanske man kan säga?
Japp japp, blir bra, max sov ju här igår så vaknade med hnm <3
Frukost, fixade iordning och drog till skolan!
Trött och sen som vanligt typ, har blivit en vardag de där med å komma sent, får bli ändrning på det!
Illa illa mea!
jaja, en dag avklarad med typ hela dagen samhällskunskap, och nior på besök!
Och lite kul vare när vi satt å åt, så kommer max, sen när han gick började dom fråga om jag var Linnea, och om det var vi som hade haft den gruppen på facebook! hahahhah!! shit shit, de var faktiskt kul även om jag blev lite förvånad och såklart hade dom gått med ;) hahah!
Vad hände mer för kul då?
Hmm, händer en hel del kul varje dag, men sen har man glömmt de när man kommer hem haha, aja de får funka!
Nu äre lussebullar, te och shopping på datan som gäller för min del!
ha en bra dag, imorgon blir det heldag på stan med tjejerna, sedan girlsen igen på kvällen eller min Max! :)<3
Ska sova ordentligt inatt så jag vaknar på ett toppen humör!♥

En väldigt random bild, men hittade den på datan nyligen och från dessa tre veckor finns så många minnen!
Hanna vi bjuder på att vi inte e fixade till tusen för de e vi inte på en enda oxford-bild! xD Illa! ;)
Och din ide om nästa sommar, kanske skulle de bli succe, värt att tänka på! Jag tror iaf det skulle äga ganska stort om man säger så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0