Danföredopparedan?

ingen aning vad det heter eller hur de stavas, men whatever!
Precis uppe, ganska trött med tanke på att mina byxor e bak och fram och jag pallar inte ändra (y) hej stan i bak och fram vända byxor :D
Nej men shit, hahah, får nog fixa de här, fixa till mig lite sen måste jag in till stan då.. igen!
Hämta linsrecept, mamma hade inte satt in mina pengar så dom kunde jag inte hämta igår, sen ska jag typ skriva ut ngt kort till farmor och farfar, ska nog hitta ngt liten julklapp upptill!
Dags för duschen, fram med sminket och vända på mina bralls! :D
Ha en mysig dag, senare idag ska jag julstäda -.^ sen ska vi nog baka, klä granen och slå in klappar, men min jul börjar inte förräns halv tre så hinner en del imon också!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0