elektronformel..

Tjena tjena, asså shit vad har hänt? JAG uppdaterar inte.. de e illa asså! har ju en del att ta igen nu då ;)
Igår stannade jag i skolan i typ 2 timmar efter jag slutat och pluggade kemi :O japp, 2 timmar! de e sjukt mkt tkr jag iaf och får jag inte MVG på det här provet kan ni säga byebye till mig för då dör jag av surhet på mig själv!
Nej, detta ska fan gå bra, MVG tack annars hamnar de i sopen!
Efter skolan blev det iaf en liten sväng till Båstad med mamma, skulle kolla lite julgrejs och in på märkesmagasinet som finns där, borde finnas i Hstd!!
jaja, inte mycket mer som hände där så jag åkte hem till Max och spenderade min kväll där med lite flumm och så, alltid lika mys :)<3

Idag då, gissa vad vi gjort, "the nördgang" bestående av mig, Annie, Hanna, Maja, Jimmy och Max gick till bibblan igen och repeterade allt! Lovisa och Hanna J följde också med, så de var naajs!
Seriöst, asså vi har inte tråkigt när vi pluggar ibland asså, jag fick ingen luft, inte Maja heller skulle jag gissa på när hanna gav sig på en uppgift om elektronformel, inget illa menat Hanna, de var sjukt kul, men du e ju grym på de nu! ;) Även en hel del annat flumm under vår eftermiddag med leggins och danser men det lämnar vi utanför bloggen! xD

somsagt pluggat ett x antal timmar till detta prov, men tror de kommer gå bra!
Efter bibblan blev det stan en snabbis innan jag tog bussen hem och nu ska jag fika lussebullar!
C ya!







Dresscode and facelook, tröjan/blusen eller vad man nu ska kalla de e från MQ, sen mina grå/svarta jeans till!



Kommentarer
Postat av: max

hoppas det går bra på provet !

2009-12-08 @ 21:33:50
URL: http://maxatt.blogg.se/
Postat av: annie

sv. haha aa :) känns bättre nu

2009-12-09 @ 20:11:28
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0