en lista som alla andra!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jaoo, klart, en hel del :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?  Haha, kommer inte ens ihåg vad jag hade för några x) så antar att svaret får bli nej!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - No!
4. Dog någon som stod dig nära? - Neej, tack och lov för det!
5. Vilka länder besökte du? - Shit, jag har inte varit utomlands iår! That sucks! skulle inte tackat nej till Thailand.. hehe
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Hmm, svårt och säga men gissar på att 2010 kommer bli ett ännu bättre år än 2009! ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 29 november ofc <3 och massa mer under sommaren! Öland-semestern t.ex. :) 
8. Vad var din största framgång 2009? - Framgång? haha, ingen aning x)
9. Största misstaget? - Finns en del misstag man gjort under ett år såklart men då gäller de bara å rätta till de ;)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Japp, låg sjuk förra nyår, de sög hårt! Sen låg jag sjuk enda fram till kvällen på valborg, då blev de panodil och halstabbletter så funkade de bra under hela kvällen! 
11. Bästa köpet? - Oj, hehe shoppat en massa iår (a)
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder.. men sen försvann en del pengar under sommaren till allt vi hittade på! :D
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Jaa! Max! :)♥  Och alla underbara vänner får mig alltid på ett grymt humör!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Rap das armas, sommaren? Ja!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Mådde bättre  och var mkt gladare iår jämfört med 2008  iaf :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? -  haha, haft mer poolfester i sommras! ;) Men de tar vi igen nästa sommar!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - vet itne.
18. Hur tillbringar du julen? -  Med familjen och släkten, först i söndrum sen i Furet i en jacuzzi haha, mys på hög nivå!
19. Blev du kär i år? - Jaa ♥
20. Favoritprogram på TV? - Hmm, AA (Andra Avenyn) I know you like it Hanna ;) Sen fastnar man för top Model, Idol och Project Runway! 
21. Bästa boken du läste i år? - Hahaha, sist jag läste en bok gick jag i sjuan.. och de e den enda "Riktiga" jag läst hehe.. (y)
22. Största musikaliska upptäckten? - Va? en hel del ny musik såklart, lyssnar på de mesta!  
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Fick en rosa Triwa klocka och en dator som jag önskade mig! :)
25. Något du önskade dig men inte fick? - No  
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Den var lite udda :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Jah, klart de finns! Bättre väder när vi var på Öland t.ex.  haha!  Men vi fixade de ändå och de blev en asnajs tripp!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? -  "När ajg tänker på dig ser jag dig i leggins, vita skor och en stor jacka" ;) hahahha, jao de beskriver min stil ganska bra om man bortser från jackan innomhus :) Leggins, converse och långa linnen med massa smycken till + svarta naglar - ett måste!
29. Vad fick dig att må bra? -  Alla grymt bra människor omkring mig! :)<3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Du jag suger på sånt.. inte min fråga! Och alla som säger Robert Pattison (?) Usch han e fuk och äcklig!
31. Vem saknade du? - Pappa <3
32. De bästa nya människorna du träffade? - Träffat massa nya, galna, underbara människor 2009! Ni vet vilka ni är! ♥

nu ska jag fixa iordning mig och åka iväg en sväng, måste fixa lite saker :) C ya!♥

Kommentarer
Postat av: julia

sv: tack sötnos :D <3

2009-12-27 @ 16:07:50
URL: http://juliamoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0