Fail.

Hahaha jaa jag och Alice har failat oss.. dock inte förvånad!

Dagen började med Max och Alice, fixa å så innan v idrog till stan vid tre, Max skulle hem och jag och Alice leta julklapp till mamma. Men vi kommer dit in vid halv fyra, skit hungriga så går till Vattenporten och käkar macka tills klockan blir fyra.
Bussen gick hem halv fem så vf inte börja leta? Jo smart, särskilt när affärerna stänger fyra (y)!!
de sög hårt, så vi gick in på hemköp, köpte chokladbollar och tuggumi, satte oss lite tattigt i trappan och väntade på bussen ;)
Nu fixar jag mig inför kvällen, blir till att träffa Annie, Shill, Max, Hannes och Jimmy tror jag! Sedan kanske fest med min Max och hans bror :D 
Ha en mysig kväll!



Älskar min tröja enormt mycket, den e nääjzz!♥
Nu mat, sedan pysa iväg till vännerna!
Ha en sweet lördag!

(minen på andra bilden är till er, Max och Alice ;) hahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0