Göteborg!

kan ju börja med att nämna att jag var trött som en fisk imorse.. alltså väldigt trött :) Vet inte om fiskar e de men de var dom idag iaf!
Vi tog nio tåget till Göteborg och shoppade till klockan sex, så från 10 till sex, sen var vi gaaanska trötta i både ben och armar (bära kassar, daah?! ) Japp , så vi tog tåget hem tio äver sex och köpte Subwaymackor på vägen!
Shoppade lite grann, fast faktiskt inte så farligt mkt, en pälsväst, först ville jag inte ha riktigt päls och skulle skriva på ngt protestgrej inne på emo-affären tills Alice berättade att min Jacka hade äkta päls på kragen.. hehe oops, blev nog fel där ja x) jaja köpte den iaf, sen en del nya underkläder och en söt blus på Zara, även lite coola grejer till nyår! ;) och nitarmband!
Alice shoppade däremot en hel del, en spelande väska? mhm.. hahah, vi hade väl olika smak om den haha! och massa mer!
sen gick vi in i den där Shock butiken, och jaa man fick sig en shock! Herregud, har aldrig sett så många emos på samma ställe! Haha, alla kollade väl lite konstigt när vi kommer in bland alla rockar med nålar och rivmärken i, och alla nitgrejer , korsetter och färglada sprayburkar, både till hår och ögonfransar?! Ni hör ju hahah, men vi skulle köpa armband! =) med de gjort så drog vi därifrån och in på ett gott lunchställe!
Haft en super mysig dag, tack mamma och Alice, och tack för alla fina grejer!♥

De var typ en lös sten på gatan så man tippade bakåt :O de var sjukt kul!! Var ju bara tvungen å hoppa lite på den!
Sen hade ju jag och Alice lite kul till denna låten.. fick ingen luft din bajs!!

jaoo vad ska man säga.. hahah!! Ni fattar nog inte, men jag vet två som gör iaf! :D♥

Kommentarer
Postat av: alice

haha, tack själv mea ;) <3

2009-12-28 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0