Hanna got the power!

hahah dunno vf jag valde min rubrik sådär, men lite kanske beroende på en väldigt smart hanna idag!
Egentligen skulle detta stått på våran random blogg men kommer inte in!

okej, vi är på H&M när Hanna kommer in (innan har hon smsat Annie och frågat var vi var)
Sms:
H: Vart är ni?
A: hm.

Fattar man att vi var på H&M?
Inne på H&M:
H: Här är ni! Jag har stått där ute och frusit häcken av mig!
A: Va? haha, skrev ju att vi var här!
H: Nej! Du skrev bara hm i ditt sms (hmm?  trodde hanna)
HAHAHHAH
lilla Hanna.. kinderägget number one ;)

Men dagen var mys anyway, fika med Lukas, Jimmy, Hanna, Annie och Amanda i typ 2 timmar, med den äckligaste Roberts Mocca som jag någonsin druckit! Okej lite overdrive men den var inte god alls! Tummen ner!
Sedan snabbt kolla igenom stan innan vi drog hem och Hanna fick en BAMSE kram för hon åker iväg imorgonbitti!
Kommer sakna dig Hanna Montanna men ses på nyår, glöm inte å tagga hela flygresan hem om du inte har något att göra! :)
Ha en grym semester, nu ska jag fika, sen sätta mig med svenskan!

Saknar sommaren, snodde en bild från Julias blogg, okej några stycken på vårat härliga gäng sedan sommaren! (a)♥
Det är helt sjukt hur man saknar dom där sena kvällarna, moppe hit å dit och oplanerade strandfester (ibland lyckat, ibland totally fail..x) och alla andra dagar på stranden och after beach!

Kommentarer
Postat av: HAnna

hahhaa, awww <33 vi har very funny något sånt

2009-12-14 @ 22:03:19
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0