Har shoppat! =D

Blev lite shopping inne på Monki idag, en gosig tjocktröja med röda ränder och ett svart fodral med cool rygg! :)
Jag Annie och Ida tog bussen in vid elva, kollade igenom massa, var en hel timme på Monki, haha de skulle du viljat va med på hanna, I know you like Monki! Och det var typ halva priset på allt också ;) Skit bra haha!
Gina ska vi inte tala om.. fy fan va massa folk som trängdes.. inte kul asså, kön gick runt i hela butiken, bakom provrummen :O helt sick! Nej, ingen shopping där inte, pallade inte med alla x)
Så vi gick runt de sista, jag köpte nya hörlurar till min ipod och sen satte vi oss å fika i 2 timmar, älskar det, bara sitta å snacka med en latte eller cola! :)
Missade bussen gjorde vi också! Så vi lekte tattare och satte oss i trappan på Åhlens!
Ännu mer shopping blir de när jag drar till Göteborg på Måndag! ;)

Dom två, fast röda ränder ist, små bilder men ni ser ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0