Igår!

Hemma från bibblan nu, där det blev plugg i typ 3 timmar, mol, koncentration och molmassa och massa annat, min hjärna är iaf helt slut nu!
Men igår hade vi det däremot väldigt naajs!
jag och Hanna bestämmde då lite sådär lagom hastigt oss för att vi, dessie och Küttner skulle med Max och Bazti, och lite andra till en fest i getinge!
Först skulle vi hitta massa bussar hit och dit, men sen körde hannas mami oss, och ungefär en timme senare hade vi hittat dit! hahahah, men det var väldigt kul, även om vi nästa lyckades övertala dom om att släppa av oss i skogen? xD
Men väl framma var det massa nytt folk typ, och en kille jag inte träffat sen jag var åtta kanske! haha, det var lite kul å träffa på varandra så även om jag inte kände igen honom x)
träffade även en tjej som gick med oss i sexan, alltid kul!
var där ett tag iaf, hade det sweet sweet, sen drog jag och Max hem hit vid ett kanske.
Imorse blev de då stressigt lite granna, bussen in till stan tidigt!
Donken med ett gäng blev frukost/lunch, sen plugg på bibblan med Maja, Annie, Hanna, Jimmy och Max!
Asså ni ska ju ha guldmedaljer, fattar typ allt nu! (y)
men det blir nog en dag till att spendera framför dom böckerna innan jag är redo för mitt prov ;)
Nu ska jag och mamma baka lussebullar och sätta på julmusik.. okeej de får gå idag med den musiken, eller kanska byter till min spellista.. ;)
Aja, ha en mysig andra advent, min har varit väldigt bra!♥

en väääldigt sliten och ofixad mea, som ska ta och renovera mig lite efter julbaket med ansiktsmask, peeling, duscha m.m. behövs verkligen! (:

Kommentarer
Postat av: annie

haha ofixad? du är mer fixad än vad jag är när jag går på fest x) hah

2009-12-06 @ 18:01:16
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0