Julklappar!

Stan idag i typ 4 timmar efter skolan med Hanna, Annie, Maja och Felicia, en väldigt lång fika på Espresso house där vi satt en stund och bara snacka, alltid lika mysigt och blir alltid en del skratt kan jag lova!
Sedan skulle vi hitta juklappar, kappa, skor och  massa sånt!
Fick med mig lite julklappar hem, och ett par converse, men den gammla modellen var slut så blev den nya, får se om jag ska behålla dom eller inte.
Nu ska jag städa mitt rum som ser förjävligt ut innan Max kommer hit vid åtta och vi ska ha en chill kväll och tagga för imorgon då han blir 17 som ska firas ordentligt!<3
Nej, dags å sätta fart, även sjukt hungrig nu, mat-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0