Julklappar!

snart kommer den tiden, alla julklappar ska köpas, snöbollskrig hit å dit (vilket jag iofs gillar!) julmusik, baka lussekatter, pepparkakor och springa in i allt folk som trängs i stan.
jag har bestämt att inte handla så där väldans mycket julklappar iår, endast några stycken, men vad ska man hitta på?!
Shit shit, de e verkligen skit svårt och handla till andra haha!
Men de kommer lösa sig, drar in med my friends så ger vi varandra lite tips tycker jag låter bra! ;)
Har iaf sammanställt min önskalista som jag ska ge till mamma tror jag..
Men har då lite beslutsångest!

En ipod ska jag iaf önska mig om jag ska överleva bussen fram och tillbaka till skolan varje dag! haha.
Sen e de då converse, hmm, nya eller gammla modellen?
kanske ska jag byta mina skor jag köpte nyss mot ett par converse istället?
jag vet inte haha, ska iaf önska mig detta, kanske lite nytt smink också, känner jag behöver lite nytt sen får man se vad tomten kommer med! ;)
Julafton.. tror de kommer bli mysigt!♥

vad ska ni önska er?
Julklappstips, någon?
Nya eller gammla modellen av converse?

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt att du har önskelista

2009-12-07 @ 23:59:08
URL: http://maxatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0