Mammas pojkar och skjorta!

Asså bobby, du valde fel!
Ahhh, väntade bara på att han skulle säga han ångrade sig och väljer jane istället, men nejnej gör ett misstag ist då da ;) you go boy!
hans mamma var ju däremot lite överglad av lycka "yeeahhyy wowow wooohooo" hahahhah!
Nu ska jag ta och stryka min skjorta.. ja ni hörde rätt -.-
Hahaha, den kommer nog bli mer skrynklig efter än vad den är nu men de e skit samma nu då, jag ska faktiskt vara enormt duktig, för ska ha den imorgon, skjorta, lackleggings, mycket smycken och ett par pumps eller sis converse, kommer bli fett! hahah var bara tvungen ;)
Nej, hörrni, tjena strykjärn..!
Förresten har ni hört den historien?!
okej kan  dra den sanbbt!


En norrman stod och strök då
telefonen ringde. Utan att tänka
sig förde han strykjärnet till örat
och svarade och brände sig svårt. 
Han var nu tvungen att söka upp
läkare. Väl på sjukhuset blev han
tillfrågad av läkaren varför han
bränt sig på båda kinderna, varpå
han svarade: Jag var ju tvungen att
ringa sjukhuset.



hahaha okej, den var roligare när jag var liten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0