Min Julafton..

var jätte mysig och alla var på ett bra humör!
Tack gode gud för de haha, vi åkte först till Ann, Mats och Tim i Söndrum, där även farmor och Kaj var!
Vi åt lite gottis, fika och drack glögg, sen bytte vi lite julklappar och önskade varandra en god jul, tyvärr kom inte farfar "/ lite tråkigt, men får ta mig ut till dom och krama om honom nu någon dag i mellandagarna!
Vid fem åkte vi hem till Malin, Göran och Elliot i furet där mormor också var, och lite annat folk av släkten, mys mys!
Älskar att vara där på julen, så mysigt och sen kan jag och Alice sitta i deras 39 grader varma Jacuzzi utomhus och bubbla och snacka i två timmar som vi gjorde igår! (y)  Mys!
Vi åt massa julmat, busade med lilla kusinen, fick besök av tomten hahah, E var faktiskt inte rädd! ;)
Delade ut julklappar, körde olika julklappslekar och åt ris anamalta (?)
Jag fick så mycket fint i julklapp, ni skämmer bort mig! haha! Fick en jätte fint smycke av Max♥ Leggins, pyjamas, innetofflor av mormor, pengar, smycken och en ipod av mamma, spa grejer och lite annat av Malin, Göran och Elliot och smycken till mitt pandora armband och ascoola leggins av Anders! Kommer inte ihåg allt men tror ajg fick med det mesta! Tack så mycket!♥
En rikrigt mysig jul som avlutades runt halv tre! :)
Bilder från kvällen kommer om jag lyckas laga sladden, annars får jag sno Hannas ngn dag när hon kommer hem! Idag blir det antingen skridskor med massa från släkten, grilla och ha snöbollskrig, pizze hänger nog på! ;) Men först ska jag ladda min ipod och lägga in massa musik!
ha en bra dag mina vänner, vi hörs av lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0