Saw

hela kvällen igår lanade vi filmer, på riktigt!
Vi bäddade upp i sofforna, kuddar, sovsäckar, chips och cola! :)
Sedan kollade vi saw 2 och tre tror jag, sov  lite i den ena haha (a) sen exorsisten(?) och ngn julfilm och nu när jag, Annie och Jimmy drog skulle dom nog fortsätta nörda sig med saw 4! haha.
Uppe läänge okej, somnade då och då, sen vid halv åtta bestämmde sig Maja för att busa med Jimmy och Hannes, raklödder, ah de kan man ju ha kul med hahaha ;)
Nej nu ska jag laga pannkakor till mig, Alice och Pizze sen åker vi in till stan och handlar julklappar, sen köpa gran och julhandla tror jag mami ville ha hjälp med!
Got to go! Tack Hannes för igår/idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0