scrapbook.

hur länge sedan var inte de egentligen? :O
Hahaha jag och Anni började väl lite smått redan för några år sedan i våran "Kompis klubben" lek ahahhah, ödlor, tiningar, elefanter, Anni you know what I mean! ;)
Vi går inte in sådär jätte mycket djupare på det, men sen blev det lite mer seriöst, finare scrapbook, kurs och sånt kul, men la ju ner de sen efter ett tag, så alla grejer står längst in i garderoben nu..
Kanske skulle ta och rota fram det, sätta ihop något fint till farmor och farfar eller mormor i julklapp?
Är alldeles för lat för att ta mig någon stans typ, eller åka pulka! Annars skulle man LÄTT gjort de, ja hej barnslig men de e kul ibland, mogna kan dom som vill vara vara ;)
Nej ni scrapbookingen får nog ta sig ut från dammet i garderoben och hitta fotton ska man också göra.. jaja löser sig, jag är uttråkad!
Eller kanske ska jag asa med mig syster in till stan.. hmm värt å tänka på!

nepp nepp, sis imon, scrapbook idag, så blire!


ngt från google, kanske inte skit vackert men whatever! you get it!

Kommentarer
Postat av: Anni

Hahahahahahahahaha, I know what you mean ;) Haha, skrattar bara jag tänker på det! Övan, nålsjukan m.m.m.m ;D haha <3

2009-12-22 @ 14:51:43
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0