shopping!

Blev stan med Annie, Hanna, Felicia, Amanda och Lovisa efter skolan som slutade vid tolv för Anna var sjuk ;)
Så hej Blue thai!
Mumma där aj, och en hel del flumm och snack om julfest på avslutningen, Annie du vet vad vi ska vara säger bara chaachaa stallet ;)
hahahahha, naah internskämt där men vi får se hur de blir med våran fina utklädnad!
Efter maten blev det då shopping, men shoppade jag de jag behövde, no!
Spenderade en del, eller rättare sagt alldeles för mkt.. asså blä men fick med mig bla. en sjuukt fin tröja hem som ska invigas ikväll då jag drar till Annie för en mysig filmkväll med ett ganska stort gäng!
Helvete, glömde köpa godis i stan.. -.- aja skit samma löser sig ;)

Kommentarer
Postat av: annie

haha x) här kmr höbockarna ;)

2009-12-04 @ 18:07:31
URL: http://abexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0