skor, sola, naglar, ögonfransar..

Listan kan göras ganska lång på allt jag ska hinna med innan nyår, så dags att börja i tid!
Idag ska jag 1. få med mig mamma å inhandla ett par nya skor till nyår, katastrof, har ju inte ett enda par snygga pumps!! 2. åka till Form och sola med Alice, tror Emma också skulle med. 3. Köpa lösögonfransar (ja, jag ger mig på de där en gång till) köpa ansiktsmask och hårinpackning. Sen måste jag fixa naglarna också! Hade ju velat åka pulka idag "/ hahha låter som en fem-åring men de  e fett kul! Kanske kan hinna de en liten stund, kolla om de e ngn snö och ngn mer som känner för å leka lite fem-åring idag ;) Hanna kommer ju hem inatt med eller imon kanske de e! Yippie :D Vårt nyår kommer ju äga stooort!! Nej, nu är de dags för mig å hoppa in i duschen! Ciao!♥


En väääääldigt snygg och seriös bild på mig och min sis från julafton, yeye schnyggt!

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

"Carpe diem", HELL YEAH (: Ha en bra nyårs...nyår!

Peace and lovr honey

2009-12-30 @ 11:23:32
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0