Snö!

Godmorgon allihopa, fick ju en shock när man kom upp imorse och allt var vitt, hur mycket snö som helst ju! Annie, Maja, Max och Malle är i Göteborg annars skulle vi lätt tagit oss ut i snön och åkt pulka tycker jag mohaha, men e den kvar imon tycker jag lätt vi ska köra på de!! ;)Men idag  måste jag in till stan och hämta skorna, köpa ett busskort och kanske även en sväng till Båstad! :)kanske tar med mig kusinen ut i snön istället sen, haha han blir nog happy happy!Ikväll får jag se vad som händer men haft alldelles för många lugna kvällar på rad!!  aja så e de ibland, blir det inget kul ikväll så taggar jag som bara den inför nyår istället! fy vad de kommer bli lyckat känner jag! =D Nej, nu ska jag ta ett lååångt bad, ansiktsmask och alltihopa! Spa-dag litegranna! Kanske kan lägga in bilder på de jag köpte igår för nu funkar mi nkamera av ngn anledning? cp? aa!

En fin snögubbe såhär i snödagarna som Alice fottade igår i NK:s skyltfönster!♥

Kommentarer
Postat av: alice

snögubbe? -.- du är ju liiite rethard xd det är en isbjörn ^^ haha

2009-12-29 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0