Snöbollskrig!

Imorse var det ganska mycket snö när man gick upp, så japp tagga för snöbollskrig idag asså!
Okej, jag och Max har tydligen en lite tväling om jag fattat rätt? Mula först!
haha okej de kör vi på, och nej det räknas inte när du mulade en gräddbulle i mitt ansikte igår Max! hahah ;)
Så idag får vi väll se hur de blir, han och Max gjorde ju ett förök och bära ut mig i snön men hans lärare stoppade de hela mohah ägda blev ni lite allt, annars får jag nog erkänna att dom hade vunnit!
jaja, back to work nu, engelskan ska bli klar så jag och Hanna slipper den på lovet!
Ha en bra dag!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Anna

Är du tsm med Max?

2009-12-16 @ 16:35:25
Postat av: Madde

Hej! Hur har din dag varit? Vilken fin header du har :) Kram /M

2009-12-16 @ 20:37:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej plugga inte vi gör det tsm!!! Allvarligt mea!!

Saknar dig! Har shoppat på tok för mkt så får nog leva på nudlar(som jag redan är grymt trött på, efter 2 dar -.- ) i några år framåt!!

Kineserna ser ut som myror och en komenterade idag att jag var lång!? Det var nog första och sista gången jag hör det...

Ja nu vet jag inte vad jag skiver riktigt huvudbudskapet var iaf plugga inte!!!!!!! Hälsa allihopa och uppdatera mer! Puss bajs!

2009-12-17 @ 11:30:16
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0